گالانت: تا پیش از بازگرداندن اُسرا غزه را ترک نمی‌کنیم

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز شنبه در سخنانی ادعا کرد که این رژیم تا بازگرداندن تمام اُسرا، نوار غزه را ترک نخواهد کرد.

به گزارش مشرق، «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز شنبه گفت که این رژیم تا پیش از بازگرداندن تمام اُسرا، غزه را ترک نخواهد کرد.

وی در ادامه اظهاراتش گفت: «از تمامی فرصت‌ها برای بازگرداندن ربوده شدگان بیشتر استفاده خواهیم کرد و هر مذاکره‌ای برای آزادی آنها زیر آتش خواهد بود».

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که جنبش حماس آزادسازی دومین گروه از اُسرا در غزه را به دلیل کارشکنی‌های رژیم صهیونیستی به تاخیر انداخته است.

گردانهای القسام –شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین- خبر داد که آزادی دومین گروه از اسرای صهیونیست، منوط به این است که رژیم صهیونیستی اجازه دهد کامیونهای امدادرسانی وارد شمال نوار غزه شوند.

به گفته این گروه، رژیم صهیونیستی به معیارهای آزادی اسرا که قبلا بر سر آن توافق شده بود، پایبند نیست.

مرحله دوم تبادل اسرا میان گروه مقاومت حماس و رژیم اسرائیل قرار بود امروز ودر دومین روز آتش‌بس موقت چهار روزه صورت بگیرد و مقرر شده بود که در مجموع ۵۶ نفر از اسرای دو طرف مبادله شوند.

آتش‌بس چهار روزه بین رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت حماس در نوار غزه از ساعت ۷ صبح روز گذشته (به وقت محلی) اجرایی شده است.

بعد از گذشت ۴۷ روز از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت اسلامی «حماس» علیه رژیم صهیونیستی و شکست میدانی ارتش اشغالگران در حمله زمینی به نوار غزه، کابینه رژیم اسرائیل، صبح روز چهارشنبه، توافق آتش‌بس با میانجیگری‌ دولت قطر و مصر را پذیرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    1 0
    اشغالگران دروغگو به هیچ قول و قراری پایبند نیستن
  • ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    2 0
    مقاومت حالتان را میگیرد خصوصا بازماندگان کشته شدگان ازبین ۱۴ هزار نفر گردانهای حماس را افزایش میدهد .من یقین دارم که فرسایشی شدن درگیری بنفع حماس است و حتی اگر با سنگ پرتاب کنند جو نامنی گسترده همه سرزمینهای اشغالی را فرا گرفته که تاریخ ۷۵ ساله بخود ندیده است یک نیروی واکنش سریع که هرنفرشان ازعهده ده ها سرباز صهیون برمیایند دست نخورده باقی هستند آنها درحرکتهای بعدی بجایی ضربه میزنند که اسرائیل ازهوش برود .فقط ما اشک میریزیم که بابد تماشا گر باشیم ویک نیروی مضاعفی درخود احساس میکنیم که چرا ما نیستیم .
  • ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    0 0
    اسرائیل با کمک آمریکا وانگلیس خصوصا یک سازمانهای مخوفی را ایجاد کرده اند که تعدادشان اندک است .اما برهمه صهیون ها کنترل دارند وتحت کنترل آنها هست که این باریکه را نظارت میکنند .کسانیکه بهتر از هرعنصر دیگری این افراد را می شناسد خود رزمندگان فلسطینی هستند .رزمندگان فلسطینی دارای نبوغ ذاتی وهوش سرشاری هستند که از ریزترین تا درشترین اهداف صهیونیستها را باخبرند .اما این آرایشها درچشم بهم زدنی برباد فنا رفت .طوریکه مراکز تصمیم گیری آنها بهم ریخت مثل حلقه های زنجیری که هرکدام منفصل ازهم شده که دیگر هیچکس با دیدن آن نخواهد گفت که آن یک زنجیر است .بازیابی آن را مدتهای طولانی نیاز خواهد داشت .دقت کرده اید که چرا عناصر غربی ،آمریکایی وعربی دربرابر این همه قتل وعام سکوت کرده اند که اگر درکشورهای خودشان چنین اتفاقی میافتادآسمان وریسمان بهم میبافتند .پاسخ همه آنها یک جمله است منافع آنها درسلطه گری که شعاع آن به کل منطقه وجهان برمیگردد .رزمندگان مقاومت هم منافع وهم سلطه را خوب می شناسد وبه غزه فکر نمیکند وغزه خود قطعه ایی از محیطهای گسترده ایی ومنطقه ایی درمبارزه با آنان قرار گرفته که درراستای آنها قرار گرفته است وآزادی فلسطین هم جزیی از این اهداف گسترده است . این صهیون تصور میکند که رزمندگان فلسطینی را نابود کنند برهمه اهداف فائق آمده اند اما این آغازی برای پایانی است که ۷۵ سال کشتار صورت وبرآزادی فلسطین نوید پیروزی سرخواهند داد .صهیون ها با منشوری از اطلاعاتی روبرو هستند که هرقسمتی ازآن بر نابودی اسرائیل استواراست .این اشباح با ملیتهای مختلف موانع را ازسر راه برخواهند داشت تا جسارت وشهامت را به دولتهای ترسو وشکمباره تزریق کنند که آن هیمنه دروغین فرو خواهد ریخت وملتهای آزاده جهان خواهند دید که بدون اسرائیل زندگی دراین دنیا چقدر زیبا خواهد بود .این صهیون هم با تهدید وارعاب کاری ازپیش نخواهد برد چون همه ابزارتهدید شان نابود وکاملا دردست رزمندگان مقاومت است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس